dissabte, 16 de gener del 2010

A les 9 al Museu !!

Aquest a estat el missatge per avui, a les 9 al Museu (Museu Víctor Balaguer), lloc de sortida per la primera sortida de l'any en bici de carretera per a mi.
A la sortida ha aparegut gratament molta gent, els germans Palacios (Cales i Toni), en Rafa, Joan Antoni Marín, Jaume Simó, David, els Pastellé (pare i fill), l'Alejandro i jo, en total hem sortit 10. A la tornada hem tornat 13, no és que algú hagi parit, sinó que a la sortida d'esmorzar s'han afegit en Felipe, Sancho i en Josep Maria que rodaven per aquelles contrades.
La ruta ha estat pel pla, direcció Tarragona, per la costa que és lo que toca, de moment fora pujades i apretades de pinyó, s'ha de rodar que és lo que toca. Hem anat fins a La Riera de Gaià (Tarragonès), lloc on hem esmorzat i de tornada. A la tornada hem fet una mica de variant per Sant Vicenç de Calders.
Feia molt de temps que no tocava la bici de carretera, entre les festes i la btt la tenia abandonada.
Ha estat molt grat rodar amb gent que feia molts anys que no compartia pilot, gent com el Josep Mª, en Felipe i el Sancho, en total han sortit 82 km que per començar ja està bé.
En Toni Palacios ha aparegut amb la seva bici plegable, la Speed Pro de Dahon, una bona bici i que no té res a envejar a les clàssiques de carretera.
Durant el recorregut i l'esmorzar la gent parla dels seus objectius d'enguany, la Marmotte i la Paris-Roubaix, jo que d'entrada, que no en tinc d'objectius, hem deleixo pensant en que si alguna cosa m'agradaria poder fer alguna vegada a la vida seria la Paris-Roubaix. Ja veurem !!