dilluns, 4 de desembre del 2006

Com lligar la bici , la muntanya i la fotografia.


Aquestes són les meves tres grans aficions : La bicicleta , la muntanya i la fotografia. He aconseguit fer de les meves aficions una manera de viure , d'entendre la vida i el temps lliure.
Sóc de la comarca del Garraf , de la capital
(Vilanova i la Geltrú) de petit ja m'agradava el ciclisme , seguir el Tour i anar a veure etapes a la carretera amb el meu pare, després al tenir la primera bicicleta vaig començar a recórrer les carreteres de la meva comarca , mica en mica aquesta afició va anar formant part del meu temps lliure i va "calar" a dintre meu.
Les primeres sortides varen ser curtes , a Ribes , Sitges , Cubelles i al final he acabat fent la "Quebrantahuesos" una de les marxes cicloturistes més dures de l'estat.
Pels anys 90 , al sortir les primeres bicis de muntanya vaig provar i degut a la meva altre afició , la muntanya , vaig quedar enganxat a la BTT , aquest nou esport barreja d'excursionisme i ciclisme em va portar a poder accedir a llocs impensables , camins , rius , carenes , torrents i espais impossibles d'arribar amb la bici de carretera.
Com a bon excursionista , a dintre de la motxilla no podia faltar la càmera de fotos , primer l'analògica i després la digital. Aquest fet et permet emportar-te a casa els paisatges , rutes , companys i família com a record .