dissabte, 22 de novembre del 2008

Anada a l'ermita de la Trinitat amb Btt

Aquest dissabte pel matí he anat a un lloc que feia molts anys que no hi anava, l'ermita de la Trinitat, ermita situada al Parc del Garraf a uns 170 m d'alçada i encarada a davant del mar.
La darrera vegada que hi vaig pujar, va ser amb bici de carretera des de la carretera de les Costes, pujada molt dura amb rampes de ciment d'una llargada d'uns 2 km (lloc per on avui he baixat).
Arribar a la Trinitat amb btt des de a dintre del massís del Garraf no és gens complicat, les pistes de terra estant en bones condicions, excepte un tram final de baixada que s'ha d'anar amb compte ja que hi ha molta pedra solta, el camí per arribar-hi és des de el coll de la Fita,uns 3 km de forta pujada, a sobre de Sitges, cal resseguir la pista principal en direcció a Jafre o la Plana Novella, abans d'arribar a Can Maiol (masia dels caçadors), a la nostre esquerra podem veure l'antic abocador de Sitges clausurat, a ma dreta trobem la pista que hem d'agafar, esta tancada amb una cadena del Parc que barra el pas a vehicles motoritzats, està amb molt bones condicions i es pedala per dintre d'un bosquet.
Hem de vigilar ja que hem d'agafar el segon trencall que trobem a la dreta, el de l'esquerra ens portaria a la font de les Basses, (restaurada l'any passat) i de seguida el camí queda tallat.
Aquesta zona del Garraf per desgràcia ofereix visualment dues perspectives molt diferents, a la nostra esquerra a dintre del Massís podem veure la destrossa que ha fet la ma del home, la pedrera de Vallcarca, davant nostre el fantàstic paisatge, bosc, l'ermita i el mar. Abans hem passat per la Penya del Llamp (246m) i pel cim del Far (205m) cim on hi han unes antenes.

Abans d'arribar a Sitges he fet el recorregut per la zona de Ribes, aprofitant una part d'una ruta que he trobat al Wikiloc del vilanoví Manel Orriols i que en té algunes més de penjades en aquest portal, és curiós, he passat per camins que no coneixia, aquestes petites coses són les que et motiven a sortir, trobar camins nous.
De casa a la Trinitat donant la volta que he fet per Ribes n'hi han un 19 km i total del recorregut tornant per les Costes n'hi han uns 32.

CICLISMO NINJA ha dit...

Esta web es genial no? Un saludo cordial.