diumenge, 8 de febrer del 2009

Senderisme per la Serra del Montmell

Aquest diumenge hem sortit a fer una caminada en família, des de les passades festes de Nadal no ho fèiem, és una activitat que la combino amb el ciclisme, després de la llarga sortida amb btt d'ahir, caminar una mica ha anat bé per les cames.
El lloc escollit a estat la Serra del Montmell (Baix Penedès), molt a la vora de casa i la zona és molt tranquil.la, excepte avui que estava plena de caçadors, guarnits com a guerrillers a l'aguait de que algun animaló passi per davant seu.
El dia ha estat molt clar i ha fet una mica de vent i fred, aquestes sortides hem permetent poder fer fotos, respirar natura, estirar les cames i després quedar-te per la zona per fer un bon àpat.
El punt de sortida ha estat El Montmell, municipi que està a 430 m d'alçada, hem anat amb cotxe fins a l'aparcament de l'àrea recreativa que està a uns 2 km a les afores pujant en direcció a la muntanya del Montmell (La Talaia 861m). D'aquí agafem un senderó a mà dreta que et porta per mitja muntanya al cap d'una hora i mitja fins al Coll de l'Arca conegut per molts ciclistes per les seves dures rampes, travessem la carretera per anar pujant fins a tocar del Puig de la Cova (673m), aquí la muntanya és pelada i el fred vent ens fa anar ràpids per poder sortir de la carena i poder tirar avall, des de aquest punt es veu una bona panoràmica de la serra (foto). Tot seguit en pronunciada baixada ens dirigim avall cap el poble, travessem la carretera i ens tornem a enfilar muntanya amunt per anar a buscar el lloc de sortida.
Total uns 8 km de volta circular de senderisme.

CICLISMO NINJA ha dit...

El contacto con la naturaleza es esencial para las personas. En medio de la naturaleza vemos realmente lo q somos. No hay q perder nunca ese hilo. COMPAYN!!!