dissabte, 18 d’abril del 2009

Dissabte 18, 107 km per carretera.

Aquest dissabte he tornat a sortir amb el grup debici de carretera, ha estat un dia molt especial
per mi, ja que he superat els 100 km, feia molt de temps que no els feia, les darreres sortides sempre estàvem sobre els 90, 95 sembla una xorrada, però és un nº de 3 dígits.
Hem anat a fer un tomb una mica dur pel meu nivell, encara hem falten km, però suposo que mica en mica.

El grup l'hem format d'entrada, en Rafa, Marín, Vicenç, Josep, Coco, Antonio Gil i jo.
Hem sortit de cara al Pantà per anar enfilant cap el Coll de Sta. Cristina (aquí l'Antonio ens ha deixat) i anar tirant cap a Santes Creus on esmorzat al km 50, bon ambient i bona teca al Bar Esport al costat de la porta d'entrada del Monestir, aquí ens hem trobat a Francisco, ha esmorzat amb nosaltres i ha tornat a Vilanova amb el grup.

Amb la panxa plena hem enfilat el Coll de l'Arboçar i tot seguit el de La Torreta, aquí el terreny ja s'enfila i hem començat a suar, he pujat bastant bé. Ràpida baixada cap els Ranxos de Bonany, trencall a la dreta per entrar a la Vall de l'infern que ens du al Pla de Manlleu, enfilem les Ventoses per darrera, ràpida baixada fins a St. Jaume dels Domenys i d'aquí cap a buscar la tornada pel Pantà. Al final el km m'han passat factura i he arribat una mica tocadet a casa, paciència i km.
He fet 107 km des de Vilanova i 1350m de desnivell acumulat.

XAVI NOVELL ha dit...

Bona sortida crack's sens dubte una ruta guapa,

SALUT i FAVA!

CICLISMO NINJA ha dit...

MI GRUPEETTAAAAAA!!!! Aerghhh!!!! El martes voy al médico, espero q me de el alta y poder salir el sábado. No prometo nada, anda, montar una facilita... UNA MIERDA, ATOPPEEEEEE!!!

Vicenç ha dit...

Molt bè Carles...bones fotos com sempre, i a sobre avui a la Bisbal, ahi ahi con un par.