dissabte, 16 de maig del 2009

Cap a la Llacuna que hi falta gent.

De bon matí, matí, ja que avui hem quedat a les 7, bona hora per començar a rodar, el dia ha estat molt clar durant tota la sortida, però de bon matí ha estat realment fresquet.
Hem sortit 5, Rafa, Josep, Manel, Vicenç i jo. De seguida hem enfilat cap a les Colines, la 1a dificultat del dia, Vilafranca, Cabanyes, Vilobí i cap a Guardiola de Font-Rubí per anar a pujar la 2a dificultat l'Alt de Font-Rubí, baixada curta i de seguida comença la 3a pujada, aquesta més llarga, la de la Llacuna, baixada cap al poble hem ganes d'esmorzar, hem parat al bar la Pansa, a dintre del poble, al mateix carrer Major, correcte.
A partir d'aquí el grup s'ha dividit en dos, en Rafa, Manel i Vicenç han continuat cap a la Torreta i després pujar Ventoses.
Nosaltres en Josep i jo hem tornat a pujar el coll de la Llacuna, 3a dificultat, girem a la dreta per anar a sortir abans de Pontons i a partir d'aquí tot baixada a plat i vent de cara fins a Canyelles, aquí en Josep a tirat cap a Ribes i jo la 4a dificultat, l'alt de Canyelles que sempre acaba de donar pel sac. Total 110 km i 1550 m de desnivell.

CICLISMO NINJA ha dit...

Los calamares bien porq la Soraya!!! Siempre nos quedará el Barça: Copaaaaa, Liggaaaaa... CHAMPIONNN!!!!!