diumenge, 28 de juny de 2009

El tomb de la Cobertera amb tàndem

Diumenge matí, l'Eli la meva dona, un tàndem i jo, trio perfecte per anar a fer un vol amb aquesta bicicleta biplaça.
Hem sortit a quarts de 9 per anar a fer el clàssic Tomb de la Cobertera: Vilanova, Calafell, Bellvei, l'Arboç, Pantà de Foix i cap a casa, 42 km per rodar a bon ritme i arribar a Vilanova abans de les 11h ja que la calor apreta.
A l'arribada a Castellet hem girat un moment a l'esquerra per agafar les primeres rampes de la pujada a Torrelletes, aquí hem fet alguna pràctica de pujar aixecats del "sillín", cosa no fàcil en un tàndem, a l'arribada a casa ens hem adonat que hem trencat un radi de la roda del darrera, ja tinc feina.


3 comentaris:

Anònim ha dit...

El ciclista que baixava de Torrelletes i que ens vam creuar, era jo, i de debó que vaig pensar que era un tandem de profesionals. Carai amb les practiques.

Carles Soler ha dit...

Gràcies pel teu comentari, però de professionals res de res, no és gens fàcil anar drets a dalt d'un tàndem i pujant. El proper dia 6 de setembre fem una ruta amb tàndems per la zona i fèiem pràctiques.
Si que vaig veure gent amb bici, però qui ets i de on ??

Salutacions

Manolo Mago-Tusinu ha dit...

Ala-ala, ya estais preparando lo de septiembre, JOODERR!!!! Oye, hay subidas de estas en el recorrido, no jodas!!! Tendré q hacer prácticas con la Anabel? Mira q si se mosquea y las suibdas son heavys, me pone el tándem por montera...