dijous, 3 de setembre de 2009

Un altre ciclista mort

Avui ha mort a Tarragona un company ciclista de la Penya Ciclista Bonavista de Manresa, Josep Oró de 56 anys a mort les 12 del migdia atropellat per un cotxe quan anava amb bicicleta pels voltants de Salou, el conductor a donat positiu per alcoholèmia i drogues.
El ciclista havia anat a la capital del Tarragonès a veure l'etapa de La Vuelta Ciclista a Espanya.

En aquest link tenim més informació.

Company Josep, descansa en Pau.

Quina putada morir practicant lo que t'agradava a tu i a tots nosaltres.
Espero que el pes de la justícia caigui sobre aquest brètol criminal que ha fet aquesta desgràcia.

Ja n'hi ha prou !!!

2 comentaris:

Routier_67 ha dit...

…no tengo palabras, solo temor, estamos totalmente desamparados. Borracho y drogado iba este individuo que ha asesinado a Josep. Espero como tú que este desgraciado sufra lo que le queda de vida (aunque lo dudo con la justicia de este país), porque nunca podrá pagar lo que a hecho con Josep, nunca…

Manolo Tusinu ha dit...

Son demasiadas muertes. La estadística dice que uno cada 4 dias en España!!! Tenemos que exigir nuestros derechos y de paso reorientar hacia donde va la sociedad en general. Entre borrachos, exceso de velocidad, carreteras peligrosas, arcenes sucios o inexistentes, trabajos a prima realizada, camiones de obra suicida, niñatos haciendo carreras, locos al volante... uf!! Esto tan solo es la punta del iceberg, me temo. Descanse en paz, que en el "cielo" puedas salir en bici todos los dias y nadie te aparte de este bonito deporte. No se qué decir. Lo siento mucho por su familia y amistades.