dissabte, 31 d’octubre del 2009

Sortida llarga fins a Begues

Avui hem fet una sortida d'aquelles que es diuen llargues, hem anat fins a Begues, a l'altre punta del Parc del natural del Garraf, ja a la comarca del Baix Llobregat.
Hem sortit de Vilanova 4 ciclistes, en Marín, Toni, David i jo, hem anat per carretera fins a la veina Sitges on ens esperàvem en Josep, Rafa, Coco, Josep Mª i un altre company que juntament amb el Marin ens han acompanyat fins a la Plana Novella on han tornat enrere.
De sortida ja ens hem enfilat per la pista que porta al Coll de la fita, punt d'entrada al parc, hem continuat per pista ampla fins a Jafre, tot seguit una altre llarga pujada fins a la Plana Novella.
Estem fent sortides sense tocar senders o camins massa estrets, la majoria de companys que venen, són ciclistes de carretera i els hi costa una mica adaptar-se a trialeres, però mica en mica i anirem entrant.
De la Plana Novella hem anat fins a Begues per la pista clàssica, 10 km de tobogans, però de cara amunt que ens han deixat les cames una mica tocades.
Aquí esmorzem, a dintre del poble, en un bar al costat de l'antiga carretera interior, un d'aquells bars clàssics de quan sortíem per carretera i anàvem per les costes del Garraf fins a Gavà i pujàvem els 8km fins dalt.
Amb la panxa plena hem agafat carretera fins a Olesa de Bonesvalls, aquí hem girat a la dreta per dintre del poble per passar per l'antic hospital d'Olesa, a partir d'aquí i per pista de terra i a bon ritme hem anat fins a Can Grau, prèvia parada obligada a l'avenc de l'Esquerra, forat a la terra on hi baixen els espeleòlegs, aquí podeu veure unes fotos de dit avenc.
Des de Can Grau hem agafat asfalt i de baixada que es d'agrair, a l'arribar a Can Camps, deixem l'asfalt i girem a l'esquerra per pujar fins a Aliona, una altra bona rampa, continuem avall, passem per Can Lloses i per carretera cap a Ribes i tornem cap a casa.
Total 62 km, 17 km/h de mitja i 1050 m de desnivell, una bona sortida.

CICLISMO NINJA ha dit...

Envidia sana, bona sortida compayns. Ya me he perdido la subida a Begues 2 veces. Un saludo.

alex zulo ha dit...

Si senyor! bona sortida nanus , a veure si m'animo un dia d'aquests a treure la mountain.