dissabte, 15 de maig del 2010

Fins a Figuerola del Camp per carretera

Avui ens hem arribat fins a Figuerola del Camp.
Què on és ? Dons a més de 70 km de Vilanova, a la vessant sud de la Serra de Miramar (Alt Camp), lloc conegut pels ciclistes de carretera ja que travessa la Serra el conegut Coll de l'Illa.
Nosaltres, en Rafa i jo i hem fet cap des de Santes Creus, cap el Pont d'Armentera, el Pla de Santa Maria i Figuerola.
Arribar-hi avui no ha estat fàcil, ha fet un dia de molt de vent i ens ha fet molt la punyeta, fins que no hem girat cap a Valls, sempre l'hem tingut de cara o de costat.
La volta l'hem feta de cara a l'Arboç per la carretera del Pantà de Foix, hem pujat el Coll de Santa Cristina, cap a Vila-rodona, Aiguamúrcia i esmorzar a Santes Creus al km 50, hem continuat amunt cap el Pont d'Armentera i hem seguit lo narrat anteriorment.
Després d'arribar a Figuerola hem agafat una pista asfaltada paral·lela a la Serra, aquesta carretereta és bastant trencacames i a la nostra dreta té bones vistes del poblet de Miramar, penjat a sobre de la roca, tot seguit hem sortit a les Fontscaldes, al peu de la baixada del Coll de l'Illa i ens hem dirigit cap Valls, de la capital de l'Alt Camp direcció Tarragona fins a Vallmoll on hem girat a l'esquerra per la Secuita, el Catllar, Monnars i hem fet cap a la carretera de la costa, paradeta per fer un refresc al Jaume I i cap a casa amb bon rodar, la darrera dificultat era la petita pujada del Vendrell.
Total jo he fet 147 km i el Rafa 10 més ja que ell ha continuat cap a casa seva a Rocamar (Sant Pere de Ribes).
El desnivell acumulat ha estat d'uns 1800 m, que amb els km i el vent, ens han deixat les cames tocadetes.
Ha estat una bona sortida per acumular rodatge per Roubaix, la propera setmana intentarem allargar una mica més, tenim que donar-li quilometres a les cames !!

CICLISMO NINJA ha dit...

Ostras si el vent i el fred!!! Buena salida, dura-dura, estais rodando muy bien. A 3 semans de Roubaix, parece mentira, parece que las cosas estén lejos y al final llegan, las haces y se van. Es increible como pasa el tiempo, hay q estar al loro, yo tenía mis dos objetivos de Andorra y Remences apuntados en la agenda y YA HAN PASADO!!! No-no, no hay q dormirse y vivir las cosas con intensidad, venga q este año podrás hacer las 3 Nacions mucho mejor, si quieres, y quitarte la espina del pasado año. A RODAR S HA DICHO!!!!