dissabte, 12 de juny del 2010

Direcció Coll de la Torreta

El Coll de la Torreta (705 m) és un d'aquells colls fàcils, fa de bon pujar, no té rampes dures, max d'un 5'5%, té una llargada d'uns 11 km per la cara de Santes Creus i a sobre té alguns descansets.
La única dificultat és que el comences a pujar al km 50 de casa, a partir de Santes Creus i que per tornar cap a Vilanova hem fet una volta de 120 km. Previ pas pel Coll de Santa Cristina.
La tornada l'hem feta pels Ranxos de Bonany, Pontons, Sant Martí Sarroca, La Bleda i la darrera pujadeta de Torrelletes per enfilar cap a la carretera del Pantà.
Hem sortit el David i jo, però hem anat trobant altres ciclistes i hem anat compartint ruta, un d'ells amb bici de muntanya, l'hem agafat per Valldossera, abans de Pontons i a vingut amb nosaltres fins a les portes de Vilanova, ja que ha girat cap a Cubelles. Un paio curiós, ha fet 100 km amb btt per asfalt i al jo comentar-li que lo que tenia que fer era compra-se una bici de carretera, que hi aniria millor i que amb pneumàtics llisos i prims avançaria més, la seva resposta ha estat un: No sé, no sé !!

DBG BICIS ha dit...

Carai! Si fairebé hem fet el mateix recorregut

Fran ha dit...

Ostia Carles, si eras tu!, no te he reconocido.

un placer haber compartido media ruta contigo,
habras visto que he dado pocos relevos (uno o ninguno), pero es que bastante tenia con seguir vuestra rueda, cuando tenga la de carretera, igual entonces si doy alguno... no sé, no sé.