diumenge, 19 de setembre del 2010

Sortida de Club

De tant en tant em deixo caure per les sortides de Club. I vaig a menys de les que voldria, però els caps de setmana no donen per més i tinc que repartir les sortides de les diferents modalitats de bici que toco com puc.
Ahir va ploure i no vaig sortir, avui era un bon dia per rodar amb el Club, la Unió ciclista Vilanova. A les 8h al Museu, lloc habitual de les sortides. La gent és reparteix en dos grups i dos nivells, la 1a i la 2ona, jo que porto baixa forma cap a la segona, sortida de 95 km pujant Font-Rubí per mi ja estat bé.
La sortida d'avui no ha tingut res més especial, uns 10 ciclistes en ruta. Baixant Font-Rubí ens hem dividit en dos grups per motius d'horaris de la gent, nosaltres 4 (Manel, Rafa, Marín i jo) hem anat a esmorzar a Sant Martí Sarroca, a la mateixa plaça i bar del de la Trobada de tàndems de fa 15 dies, bon lloc per cert !!
La curiositat d'avui ha estat en els mallots que portàvem els integrants del grup, he pogut comptar-ne 6 de diferents, de diferents anys i tots del Club.

La crònica de la sortida d'en Manel.

1 comentari:

CICLISMO NINJA I ha dit...

Qué bueno lo de los maillots... je-je, o se les tiene mucho aprecio o es q realmente duran una eternidad, yo de esos 6 tengo 3, y tuve en su día el primero, ese azul pero no se por donde para ya. Tendríamos q enrredar al Marin, se le ven todavía destellos de su clase...
Un saludete, company!!!