dissabte, 16 d’abril del 2011

Volta llarga passant per les Ventoses

Sortida de 117 km i d'uns 1500 m de desnivell.
Aquesta ha estat la volta d'avui en bici de carretera, la volta ha estat diferent ja que hem sortit cinc ciclistes de Vilanova i he arribat sol. El motiu és que la gent s'ha anat despenjant segons l'hora que tenia que estar a casa. La cosa ha anat de la següent manera, al cinc que érem al lloc de sortida: Chema, Isra, Joan Galimany, Sisco Benaiges i jo.
El recorregut ha estat: Pantà, Sant Jaume del Domenys (marxa el Chema cap el Vendrell), pugem els quatre les Ventoses (a dalt el Sisco torna enrere), baixem al Pla de Manlleu, jo hem paro a esmorzar (el Joan i l'Isra continuen la ruta), estic al km 36 i a partir d'aquí faré tota la volta sol.
Per la Vall de l'infern pujo cap el Ranx0s de Bonany, giro a la dreta cap a Pontons, però abans agafo la carretereta a l'esquerra que hem portarà a dalt del Coll de la Serra (Llacuna), el paisatge d'aquesta zona és bonic, bonic, els camps de cereals son verds i hi ha bona llum (paro a fer una foto) de la meva dreta, de la Plana dels Sovals, aquest tram es fa dur, arribo al coll, giro a la dreta i baixo fins el trencall de Font-Rubí, giro a l'esquerra hi pujo a Font-Rubí, baixo a Guardiola, giro a l'esquerra cap el Pla del Penedès, tiro cap a Cal Avi, travesso la carretera de Sant Sadurní, passo per Sant Sebastià dels Gorgs, Sant Cugat de ses Garrigues, giro a la dreta (punxo i paro a reparar), continuo direcció Vilafranca, descobreixo que ja està acabada la nova rotonda per anar cap a Sant Pere Molanta, bona feina, s'ha eliminat un trencall problemàtic per poder girar a l'esquerra segur, hi giro per la rotonda, una tranquil·litat la veritat. Sant Pere Molanta, pujo Colines pel costat fàcil, Sant Pere de Ribes i Vilanova.