dissabte, 26 de novembre del 2011

Fins a la Plana Novella amb bici de muntanya


Volta d'uns 50 km pel Massís del Garraf, Vilanova, Sitges, Coll de la Fita, Mas Quadrell, baixar a Vallcarca, pujar a Campdasens, Can Lluçà, Collada de Vallgrasa, per asfalt fins a la Plana Novella (esmorzar), tornada per Jafre, Coll de la Fita, Mas Alba, Ribes i Vilanova.
Em sortit en Rafa, Xema, José Zazo, Toni Albà, Marín, José Luis i jo.
La sortida, a les 8 de Vilanova, ha estat dividida en dues parts, en Toni Albà i jo hem anat pels Colls fins a Sitges, l'anècdota del dia ha estat que jo he caigut al intentar pujar a una vorera de la urbanització a tocar de les Roquetes i he anat tota la volta amb el genoll pelat i l'orella inflada, ja que he picat de costat amb al cap en una barrera. M'hauré de posar dues rodetes a la bici igual que els nens que comencen !!
La resta del grup ens esperava a davant del càmping el Garrofer, davant de Rocamar. A partir d'aquí ja hem enfilat camí de la pujada del Coll de la Fita, on hem aconseguit al José Luis que havia sortit de Ribes una estona abans, a partir d'aquí ja hem anat tot junts per fer el recorregut descrit anteriorment.
Molt bona sortida, bon temps i bona companyia !!

1 comentari:

CICLISMO NINJA ha dit...

Cagondena Nenggg!!! Les ruedetes... es el que teniu la gent alta, que la caiguda es mes dolorosa, bona sortida, el día expléndid, salut!!!