dimarts, 22 de gener del 2008

Cap de setmana de caigudes.

Aquest cap de setmana passat (19 i 20 de gener) ha estat nefast per a molts ciclistes de Vilanova i la Geltrú a la carretera BV-2115 , més coneguda pel nom de carretera del Pantà, és la que ens porta fins l’embassament del Foix i després a l’Arboç del Penedès ja a la província de Tarragona.

Jo mateix he patit una caiguda en aquest tram ja de tornada cap a Vilanova el dissabte al matí sobre les 11h, he patit contusions, rascades al braç i a la cama i una ferida a la mà, la bicicleta també ha rebut una bona trompada . La feinada que vaig tenir per arribar a casa amb una sola mà, ja que la dreta la portava plena de sang.

Estant esperant la visita del metge a urgències de Sant Antoni (3 hores per cert) , es va presentar un altre ciclista amb fractura de canell i que va caure en el mateix lloc. Parlant amb altres persones m’he assabentat que van caure una desena de ciclistes en aquesta carretera durant els dos dies . Avui he parlat amb la meva filla que també surt a entrenar per aquesta zona i m’ha comentat que dimecres dia 15 per la tarda hi havia uns operaris amb un camió i pales tirant sorra a l'asfalt per tapar unes taques d’oli o de gas-oil d’algun accident o d’alguna pèrdua d’un vehicle.

La feina no els hi va quedar gaire ben feta vist lo succeït i realment no se l'abast de les lesions de tots els ciclistes que van caure, però caldria fer alguna cosa.

Aquesta tarda parlant del tema amb el Celestino Prieto a la seva botiga hem decidit iniciar una recollida de noms de ciclistes que van patir caigudes en aquesta carretera, no ser si servirà de gran cosa, però amb una llista de noms jo mateix pensava dirigir-me a les autoritats pertinents i comentar-ho i si calgués fer una denuncia o algun tràmit per evitar que això tornés a passar i si per desgràcia torna succeir caldria fer una bona neteja de l'asfalt per evitar més desgràcies.

Les autoritats haurien d'entendre que aquesta via la utilitzem molts ciclistes els caps de setmana i que volem una seguretat !!!

Agrairia que hem féssiu arribar comentaris amb noms dels ciclistes que van caure.

Gràcies per endavant,

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Des de la botiga d'en Prieto et passo uns quants noms d'alguns ciclistes que van caure :
Sisco Benaiges
Pere Gatell
Miguel Demiguel
Simon Lobera
David Gimeno
Alberto ...
Perdire ...
N'hi han més , però no recordo els noms.

CICLISMO NINJA ha dit...

Se lo voy a hacer llegar a Vilanova Digital y al Diari de Vilanova. Que no sea nada. Yo pasé el sabado pero de subida y volví por Cunit...

Anònim ha dit...

Aquest matí m’ha vingut a veure en Vicenç Hernández , el noi del canell trencat que va anar a urgències quan jo ja hi era , porta el braç enguixat, m'ha donat les seves dades i està interessat en fer algun tipus de queixa o de denuncia , demà m’arribaré als mossos a assessorar-me.

Anònim ha dit...

Hola, n'he fet difusió al bici-vici, espero que les lesions no siguin molt greus, el meu suport per a les vostres reclamacions i ànims a tothom!

Anònim ha dit...

Yo también caí el sábado pasado en la carretera del pantano, con el agrabante que estrenaba la bicicleta nueva, dolor por las heridas y por ver como se rallaba mi nueva bicicleta.... pobre carbono, lo feo que queda rozadito. Ya pasare a apuntarme a esa lista.
Un saludo y a cuidarse las quemaduras.

Anònim ha dit...

El diumenge 27 de Gener hi vam caure dos ciclistas del c.c.cunit al migdia, en un dels revolts que tens senyalitzats, en Jose Garcia Gomez i Jesùs Esteban.Pots contactar a clubciclistacunit@gmail.com