diumenge, 28 de juny del 2009

El tomb de la Cobertera amb tàndem

Diumenge matí, l'Eli la meva dona, un tàndem i jo, trio perfecte per anar a fer un vol amb aquesta bicicleta biplaça.
Hem sortit a quarts de 9 per anar a fer el clàssic Tomb de la Cobertera: Vilanova, Calafell, Bellvei, l'Arboç, Pantà de Foix i cap a casa, 42 km per rodar a bon ritme i arribar a Vilanova abans de les 11h ja que la calor apreta.
A l'arribada a Castellet hem girat un moment a l'esquerra per agafar les primeres rampes de la pujada a Torrelletes, aquí hem fet alguna pràctica de pujar aixecats del "sillín", cosa no fàcil en un tàndem, a l'arribada a casa ens hem adonat que hem trencat un radi de la roda del darrera, ja tinc feina.


3 comentaris:

Anònim ha dit...

El ciclista que baixava de Torrelletes i que ens vam creuar, era jo, i de debó que vaig pensar que era un tandem de profesionals. Carai amb les practiques.

carlessol@gmail.com ha dit...

Gràcies pel teu comentari, però de professionals res de res, no és gens fàcil anar drets a dalt d'un tàndem i pujant. El proper dia 6 de setembre fem una ruta amb tàndems per la zona i fèiem pràctiques.
Si que vaig veure gent amb bici, però qui ets i de on ??

Salutacions

CICLISMO NINJA I ha dit...

Ala-ala, ya estais preparando lo de septiembre, JOODERR!!!! Oye, hay subidas de estas en el recorrido, no jodas!!! Tendré q hacer prácticas con la Anabel? Mira q si se mosquea y las suibdas son heavys, me pone el tándem por montera...