dilluns, 22 de febrer del 2010

Amb bici plegable pel Penedès

-Lloc escollit per sortir, Sant Martí Sarroca.
-Bicicleta, Dahon Jetstream P8, plegable.
-Ruta, 37 km pel Penedès.
-Tipus de terreny, camins asfaltats i carreteres tranquil·les.

Aquest podria ser el pròleg de la sortida d'avui.
Fa dies que no tocava la bici plegable i avui m'ha donat per anar a fer un volt amb ella. És una bici que per la seva tipologia no li pots demanar moltes coses, però pel terreny semi-pla del Penedès és defensa força bé.
He agafat el cotxe de bon matí i cap a Sant Martí Sarroca he anat, d'aquí és pot sortir per pistes asfaltades i anar enllaçant per tota la xarxa de camins i petites carreteres que té el Penedès i a més és el poble que parteix, el bosc per dalt i la vinya per sota.
Lo millor per anar tranquil és escollir la part de sota entre vinyes.
A la motxilla els recanvis i la càmera de fotos, ja imprescindible per donar vida a aquest Bloc.

Surto direcció cap el cementiri per anar a buscar la carretera que passa a tocar de les Conilleres, continuo cap a Les Cases Noves de la Riera amb el Castellot a sobre, passo el pont de la riera de Marmellar i giro a la dreta cap a Cal Margarit i surto a la carretera de Sant Jaume dels Domenys, aviat giro a l'esquerra i surto a tocar de Cornudella i esquerra cap Lletger, a dintre del poble cap a l'esquerra direcció Sant Marçal, abans d'arribar giro a la dreta per passar per sota l'autopista i entre caves i vinyes cap a la carretera de les Masuques, giro a l'esquerra i al passar l'autopista giro a la dreta per anar a buscar el poble de La Múnia. Giro a la dreta direcció la Bleda i d'aquí en pujada suau cap al lloc de sortida.

Aquesta volta passa per alguns llocs ja coneguts en la darrera trobada de tàndems.

Foto feta de bon matí des de les Conilleres, és pot veure la silueta de Vilafranca i al fons el cim de la Morella (594 m) al mig del Massís del Garraf.

Rodacorriols ha dit...

Molt xules les fotos, sobretot l'ultima de Vilafranca amb la profunditat de les muntanyes i la boira.
Jo aquest cap de setmana també vaig fer una sortida llarga amb la plegable i de fabula. Aquesta tarda le penjat al blog. Salut