dimarts, 29 de juny del 2010

Sortida cliclocròs

Tenir la possibilitat de fer una sortida de ciclocròs no la té tothom, hem sento un privilegiat. Evidentment que la volta que he fet és pot fer amb bici de muntanya, però fer-la amb la Tricross, sense suspensió, manillar de carretera i pneumàtics de 35 ha estat diferent. Després de fer la Paris-Roubaix amb aquesta bici, tenia ganes de tornar-la agafar, la única variació que he fet ha estat canviar el pneumàtics llisos per uns de taco i canviar el plat de 42 per l'original de 39 dents.
He fet una volta curta, uns 30 km per asfalt i pistes de terra, però amb la dificultat de pujar al Montgròs (359m) i amb un desnivell de 640m, baixar cap a les Palmeres i tornar pel Mas de l'Artís i les Mesquites.
Sortint de Vilanova cap a la recta de la masia de Solers, trencar a la dreta cap a Xoriguera i entre el bosc sortir a Hospital dels Camils, avall fins el Castell de Sota-Ribes, d'aquí cap a Can Ramon i començament de la dura pujada al cim del montgròs (Km 10), a dalt un moment de descans i fer les típiques fotos. Reculo fins al trencall que hem porta a la California i baixo fins a les Palmeres. Començo a pujar per asfalt per anar a cercar el Mas de l'Artís, el passo i giro a la dreta per passar per davant de les Mesquites, avall cap a la Bassa en Creixell i arribada a casa.

CICLISMO NINJA ha dit...

Qué guapo, me gusta mucho el concepto y si ya le pones unas alforjas y te tiras unas buenas horas a tu aire, genial. Asfalto, pista, camino... da igual. Un poco de aventura al lado de casa. Muy buena idea Carles.

Anònim ha dit...

Amb la saturació de trànsit que tenim les carreteres que ens envolten i aprofitan que cada vegada s'asfalten més camins rurals, em sembla que aquest tipus de bicicetes son les que més profit s'hi pot treure.