dimarts, 8 de juny del 2010

Tornada a la normalitat

Ja ha passat la Paris-Roubaix i tot mica en mica torna al seu lloc.
Això no vol dir que oblidem lo que hem viscut sobre del pavé, ha estat immens.
Aquesta tarda he tornat a les meves sortides improvisades, he sortit amb la Single Speed, ha rodar sense preses i a relaxar les cames, era hora de trencar l'auto disciplina que m'havia imposat per lo de la Roubaix.
M'agrada anar de flor en flor i tocant tots els tipus de bicicletes, aquest any tinc una mica abandonada la btt, les plegables i el tàndem, caldrà posar-se les piles i anar combinant.
He fet 46 km, per Cubelles, Pantà de Foix, l'Arboç, Bellvei, Calafell i cap a casa, el típic tomb de la Cobertera, però al reves i amb alguna petita variant.
He tornat a parar a fer alguna foto de Castellet, sempre m'impressiona el paisatge del Pantà i el Castell, penso que a vegades no valorem prou l'entorn que tenim.
M'he trobat a la colla de la Cotesua, no paren, he anat fins a l'Arboç amb ells, jo he girat cap a la nacional i ells cap amunt cap a les Conilleres, jo amb un 42x18 estic més limitat i volia anar tranquil.

1 comentari:

CICLISMO NINJA ha dit...

Ostras neng no paras, ahora si q vas a disfrutar a tu aire, sin planificaciones, fantastico, ay las singles speed, bona desintoxicación bona. Un saludo Monsieur Roubaix!!!