dissabte, 28 de gener del 2012

Bici de muntanya sota la pluja

Avui, segons l'home del temps no tenia que ploure, el dia tant sols tenia que ser gris i res més. Dons no! durant tota la sortida d'avui ens ha plogut bastant i tant les màquines com els ciclistes hem quedat bastant mullats i enfangats. La idea inicial era anar fins la Plana Novella, però a l'arribar a Vallcarca després de la llarga baixada passant per Mas Quadrell plovia molt i hem tingut el primer pensament de tornar a Vilanova per les costes, la pluja ha afluixat i hem continuat amunt per les dures rampes de ciment fins a Campdàsens, ha tornat a ploure, durant tot el camí ens hem anat trobant amb un nombrós de ciclistes de Mollet que anaven parant segons la pluja. A l'arribar al trencall per girar cap a la Plana Novella, al costat de la Bassa, hem decidit no anar-hi i continuar recte, el dia estava molt lleg, hem tornat a passar pel Coll de la Fita i hem tornat pel mateix lloc fins a Rocamar, al costat de l'autòdrom on hem esmorzat, la tornada l'hem feta per Can Girona, camí interior dels Colls, les Roquetes i Vilanova, total 45 km. Hem sortit en Chema, Marín, Toni Albà, José Zazo, David Ruiz (seva és la foto), David Ocariz i jo.

Daniel Garmón Mustienes ha dit...

Buena salida, practicando bajo la lluvia para la clasica de cada año, esperemos que no llueva tanto como en la Pedals de Serrallonga, esos momentos criticos que se vivieron refugiados... Jajaja.