dissabte, 14 de juliol del 2012

Només 75 anys !!

Només 75 anys !!  Si, aquest és l'aniversari que hem celebrat avui.
El dijous passat en Rafael Mateo va fer 75 anys i està fet un "xaval". Sempre està allà, amb el seu estil peculiar de rodar i en el moment que menys t'ho esperes t'acaba passant. Sempre enganxat a un somriure, bona persona i estimat per tots.


Hem fet una sortida per carretera fins a sant Pere de Riudebitlles, a Cal Magust, lloc ideal per fer un bon esmorzar, després un bon pastís i una copeta de cava.
La veritat que dona gust sortir amb la colla del reuma (així s'anomenen els mateixos) i surto poc, però realment val la pena anar-hi,  porten un bon ritme i un bon ambient.

1 comentari:

CICLISMO NINJA II ha dit...

Es una gran persona, en la pasada salida a Andorra alternativa disfruté mucho con ellos y Mateo se sacrificó y llevó el coche de ida y de vuelta, podía haberlo conpaginado con alguien pero prefirió llevar él el coche todo el rato, siempre sonriendo, parando en los puntos claves, ayudándonos en una calurosisima ida, siempre atento, siempre halagador pero es q hace dos años vino con nosotros a la Marmotte!!! No la hizo pero el día antes se subió Alpé d´Huez y nos esperó en meta, luego en el autocar fué el alma de la fiesta, nos contó mucha cosas, animó el viaje, es un ser muy especial, alegre, con alma de chiquillo, es de Lorca, como mis padres pero vino muy jóven a Catalunya. Para mí es todo u estímulo pensar q a los demás nos quedan muchos y muchos años de bicicleta!!! Gracias MATEO!!!!!