diumenge, 9 de novembre del 2008

Pedalada popular Barcelona-Sitges

Avui uns quants companys de feina i d'altres hem participat a la pedalada popular BCN-Sitges, aquesta pedalada acostuma a ser multitudinària ja que el recorregut es curt, les carreteres estan tallades i facilita la seguretat per molts ciclistes que altres dies no s'atreveixen a trepitjar l'asfalt, també cal dir que és una sortida reivindicativa de cara a protegir la seguretat del nostre col.lectiu, segons la organització hem participat més de 2200 ciclistes amb tot tipus de bicicletes, de carretera, de btt, de passeig, tàndems, etc ...
Hem agafat el tren cap allà a les 8 del matí i l'estació ja era plena de bicis i ciclistes direcció Sants, al passar per les altres estacions han començat a pujar més ciclistes i la veritat és que hem col·lapsat el tren, menys mal que és diumenge i de bon matí i no hi ha gaires usuaris.
Hem baixat a Sants i de seguida hem enfilat direcció al Camp del Barça, lloc on s'ha produït la sortida multitudinària desprès de llegir un manifest i guardar 1 minut de silenci per la mort el dissabte d'un company ciclista de Castellar del Vallès en una carretera de Sabadell.
La sortida com cada any ha estat bastant caòtica, primer pel volum de gent i desprès per la brillant idea d'algun il·luminat que ens ha fet passar per un carrer en obres, jo hem pregunto si no hi hauran carrers a Barcelona , que teníem que passar per aquest?
Salvada aquesta petita incidència la cosa ja s'ha anat animant i tots hem anat agafant el nostre ritme fins a l'arribada a la carretera de les Costes i el famós Pas de la Maladona que ha fet suar a més d'un, tant per la pujada com pel dia solejat que ha fet.
Cal remarcar que un cop a l'any dona gust passar per aquesta carretera amb el trànsit de vehicles tallat.
Ràpidament hem enfilat cap a Sitges amb 41 km a les cames, a l'acabar hem rebut un obsequi i una beguda.
Tot seguit els vilanovins hem enfilat la carretera per fer els 9 km restants que ens quedaven fins a arribar a casa.