dissabte, 8 de novembre del 2008

Pujada al Puig d'en Carbonell

Aquest matí de dissabte he agafat la meva Kona Kula (la bici de btt) i he sortit a fer un vol amb la intenció d'anar cap a Mas Alba, pujar el Coll de la Fita i anar a parar a l'ermita de la Trinitat, lloc que fa molts anys que no visito. He arribat fins la urbanització pel camí clàssic que passa primer pels "Viñedos", travessa la carretera de Ribes a Sitges agafant el primer trencall a l'esquerra en direcció a Ca l'Escolà, després travessa la Riera de Jafre i ja arriba a les primeres cases de Mas Alba. Aquí a començat a ploviscar i els carrers ja són molls, aquest dia lleig i que demà diumenge vull anar a fer la pedalada Bcn-Sitges m'ha fet replantejar la sortida. De sobte a davant meu, en la llunyania veig una muntanyeta rodona amb una torre de vigilància que corona el turó, penso, quants anys tombant pel Garraf i no he fet mai aquest cim. Avui és un bon moment per pujar-hi i després tornar cap a casa.
M'enfilo pels carrers amb forta pendent cap a la Masia de Mas Alba, aquí s'acaba l'asfalt i trobo una cadena que barra el pas als vehicles, continuo amunt per unes pendents considerables, aquest tram de pista de terra té una llargada de1'7 km i et deixa les cames bastant tocades. A dalt fa fred, trago d'aigua i a vall cap a Vilanova pel mateix camí de tornada, de Vilanova fins aquí dalt hi han uns 12 km, total 24 km anar i tornar. A l'arribar a casa passant la ruta del gps a l'ordinador descobreixo que he pujat al Puig d'en Carbonell d'uns 250 m d'alçada.