dissabte, 2 de maig del 2009

La meva ombra, el vent i jo.


Aquest dissabte he sortit sol, la resta de la colla havia anat a fer una sortida pel Montseny, organitzada pel Josep. Jo tenia un compromís familiar i a més no estic tant fort com la resta, vaig decidir no anar-hi.
Però tot i això me cascat 102 km i 1500m de desnivell acumulat, amb la companyia de la meva ombra, ara de cara, ara a la dreta, ara a la esquerra tot depenent dels revolts de la carretera.
He sortit molt d'hora, cap a les 7'30h, m'he trobat a l'Àngel que anava cap als Jutjats per sortir amb bici, avui anaven cap a la Riba.
El dia ha estat clar i ventós, en alguns km el vent a donat pel sac ja que el tenia de cara.
He anat a pujar Les Ventoses, després l'Alt de Pontons per girar a l'esquerra per una carretera interior preciosa i tranquil.la que puja al Coll de la Llacuna, baixada ràpida i tot seguit gir a l'esquerra i Coll de Font-Rubí, baixada cap a Vilafranca i només queda la petita pujada de Canyelles que sempre s'enganxa per acabar de deixar-te tocadet, total 102 km.

1 comentari:

CICLISMO NINJA ha dit...

Nen, la teva sortida... està molt bè!! COYONSS!!! Aniràs a la Tres Nacions molt sobrat!!! Felicitats!!!