dissabte, 25 de juliol del 2009

Sortida per estrenar la nova BTT

Un dels regals que m'ha deixat la cinquantena ha estat una nova màquina, una Orbea Occam d'alumini i de doble suspensió, aquest és un regal que m'he fet jo mateix, feia molts anys que tenia dubtes entre doble i rígida, al final ha caigut la doble.
Avui he sortit a provar-la fent una volta d'uns 35 km fins a la cua del Pantà de Foix.
Passo a detallar una mica el recorregut : He sortit direcció el Mas de l'Artís, pujo el Balcó , pla de les Palmeres i amunt cap el trencall de la Casa Alta, giro a la dreta per baixar ràpidament el Fondo de la Bovera, puja amunt fins la cadena d'entrada al Parc, aquí he agafat un camí que feia mots anys que no hi passava i que està molt perdut en el seu començament, és el camí que et porta a la masia de Cal Romegosa a tocar de la carretera de Torrelletes a Les Masuques, aquí he girat a l'esquerra per anar a buscar la Resclosa del Foix, amb prèvia mullada per travessar el riu, surto a la carretera de Castellet, tiro amunt en direcció l'Arboç uns 300m, giro a l'esquerra per enfilar les primeres rampes de la pujada a Clariana, però de seguida deixo l'asfalt per agafar una pista a l'esquerra que hem porta a la masia de la Creu a tocar de les aigües del Pantà, segueixo el camí que circula per la dreta, a tocar de l'aigua i que va fins a la presa.
Aquí agafo la carretera que baixa fins a Vilanova, abans d'arribar a Rocacrespa giro a l'esquerra, salto una cadena que barra el pas al camí que puja fins al Portal d'en Roc (camí del fill de puta) per la gent de la Unió Vilanovina, passo pel costat del golf i surto a la Bassa d'en Creixell i d'aquí cap a casa.
El resultat de la prova de la doble ha estat bo, però tinc que acostumar-me a la suspensió del darrera, ja que hem varia sovint la mida entre el pedalier i el terra, són molts anys amb una rígida. També pesa una miqueta més, però a les baixades es baixa millor. Bé, mica en mica.

alex zulo ha dit...

una maquina molt guapa nanu !!! bon regal t'has fet !!! ja veuras com amb lo rocallòs que és el terreny per aquí acavaras agraïn lo de la suspensió del darrera !!!

deu ni do la rutilla de l'estreno , la conec bé menys el camí aquest del "fill de puta" , algun dia ja ens explicareu el perquè d'aquest nom !!! jeje

Agustí ha dit...

Felicitats pells anys i que gaudeixis molt de la nova bici.
Salut.
Agustí

Anònim ha dit...

Benvingut al club de les dobles!!Fa anys que les faig servir i van de collons,de seguida t´hi acostumaras i son molt comodes i baixant et donen molta seguretat.Endavant!!!!!!!!Sergi B.

Nik2 ha dit...

Hola Carles, soc el Nico. "Peazo" pepino, enhorabona per pasar-te al cantó obscur.
Només una petita correcció, l'alçada del seient respecte dels pedals no varia, suposo que volies dir l'alçada del pedalier respecte del terra.
Jjejeje, apa ara a disfrutar de les trialeres.
Ens veiem quan tornem de vacances.

carlessol@gmail.com ha dit...

ok Nico, tens raó, ho he explicat malament, és com tu dius, de l'eix al terra, ara ho rectifico.