dissabte, 4 de juliol del 2009

He tornat al Rat Penat !!

Avui he sortit d'hora, tenia que estar aviat a casa per preparar coses i la maleta, ja que demà marxem una setmana de vacances.
La resta del grup anava cap a la Llacuna i després a banyar-se al riu Mediona a Sant Quinti, això s'hem faria llarg i he decidit sortir sol . He pensat que podia sortir amb la btt o amb la de carretera i fer un tomet curt, però al final he sortit amb la hibrida i m'he embolicat a anar a pujar el Rat Penat a dintre del Massís del Garraf.

En un anterior Retall d'aquest mateix Bloc el 16-12-06 ja vaig parlar d'aquesta volta.

He sortit a les 7'30 i a les 10'30 ja era a casa, 3 horetes de dura etapa, 1000 m de desnivell positiu i 57 km, etapa curta evidentment però amb fortes rampes, he agafat la carretera de les Costes fins al final a tocar de Castelldefels, aquí comença la pujada a l'interior del Massís i comencen les rampes, algunes del 23%, la pujada té una llargada de 6 km i és tant dura que al passar per rampes del 10% pots descansar, a l'arribada a dalt del Pla de Querol he girat a la dreta, he saltat la barrera i he acabat la pujada al peu d'una altre barrera a prop de les antenes. Després avall amb algun trenca cames fins a al trencall de Vallgrassa, més tard Palau Novella, seguint cap el Corral Nou i tot seguit les dures rampes de la Masia de ls Piques fins a arribar a Can Grau, aquí comença una llarga baixada que passa per Olivella i et du a l'entrada de Sant Pere de Ribes i d'aquí a casa. A part dels 57 km a fet molta calor i això que he acabat d'hora.

CICLISMO NINJA ha dit...

Ay Soler-Soler q te pensabas q estabas mal por la subida del Envalira y estas fuerte como un roble... el Ratpenat con este calor!!! Un fiera, un fiera, has vuelto al asfalto Nengg, con la grupeta tan guapa q hay veo grandes cosas, grandes eventos en pocos años. La adaptación al esfuerzo es solo cuestión de tiempo. Del año pasado he visto peña q va muy-muy bien, de un año al otro si no nos abandonamos en invierno, q no va a ser así pues habrá mountain, carrera a pié e incluso hablando con Rafa alguna salida de patear el monte, q de eso sabes un rato, podremos mantener un nivel físico aceptable q nos permitirá hacer grandes cosas sin "apenas" esfuerzo extra. ¿Quien te iba a decir hace un año q un día pillarias la híbrida y te harias la vuelta ratpenat? Pues eso, q nos tamos tan mal y q hay máquinas como el felip, mateu, Sancho q con 70 años siguen haciendo Andorra a muy buen ritmo. SALUT!!!