dissabte, 21 de novembre del 2009

Ferrocarril i Btt, travessa del Massís del Garraf

Ja feia dies que volia fer aquesta travessa i per fi avui l'hem feta.
Sortida de Vilanova a les 8 de l'estació de la nostra estimada Renfe, ens indiquen via 3, arriben després de pujar i baixar escales a la via 3, megafonia, ara sortida a la via 10, tornem-hi, baixar i pujar escales una altre vegada, aconseguim pujar al ten i sortim amb 10 minuts de retràs, en la línia.
Avui hem sortit en Jordi i Carles Palacios, Rafa, Josep Franco, Marín i jo.
Arribats a Gavà de seguida ja hem enfilat cap el barri de la Sentiu per pujar cap a La Clota i després a Begues, les primeres rampes passada la urbanització han estat molt dures, més tard el terreny s'ha anat suavitzant, hem trobat una "pandilla" de caçadors uniformats i amb els seus 4x4 que ens han amenitzat la dura pujada amb el seu soroll i fum, (que bonic és compartir la natura), aviat hem passat per sota les Agulles i a la nostra dreta tenim bones vistes del Castell d'Eramprunyà.
Arribem a la Clota (plana a tocar de Begues) saltem unes quantes cadenes i cap a Begues a esmorzar, a l'hora de jalar a triomfat la botifarra blanca de Begues, molt bona per cert. D'aquí agafem la pista ample que ens durà a la Plana Novella, previ pas per la pujada al Coll de Fe, el camí és totalment polsós, fa dies que no plou i arriben plens de pols tant les bicis com nosaltres.
Passem pel costat del monestir budista (Palau Novella) per la gent de la terra com nosaltres, no parem, continuem per la pista, passem a tocar de Jafre i pujada cap el Coll de la Fita, baixada ràpida cap a les primeres naus de Sitges, aquí girem a la dreta per un camí força divertit que va pel costat de l'autopista. Enfilem cap a Ribes, una cerveseta de rigor i cap a casa plens de pols, amb 44 km a les cames i un desnivell acumulat de 850 m.

CICLISMO NINJA ha dit...

Ya me han comentado el Rafa y el Marin que la subida tenía partes bestiales de 20% de tierra!!! Que lo han pasado muy bien.
Hasta mañana en las plegables...