diumenge, 15 de novembre del 2009

Concurs fotogràfic de la Fira de novembre 2009

Aquest cap de setmana a Vilanova hem estat de Fira, s'ha celebrat la Fira de novembre. Una fira multisectorial amb molta tradició i que es fa a l'aire lliure.
Dintre dels actes, La associació ciutadans defensors del casc antic han celebrat el 7è Concurs fe fotografia amb el títol : A peu o amb bici per Vilanova i la Geltrú.
Jo he participat amb 3 fotografies sobre el tema, aquest món dels concursos de fotos no és la meva passió, però enguany vaig decidir de participar-hi, tot gràcies al Bloc d'en Manel on vaig veure la informació. Han participat una seixantena de fotografies i jo he tingut la gran sort de rebre el 2on accèssit amb la fotografia que porta el nom de Pedalant.
He quedat molt content ja que no esperava res.
A l'acabar l'entrega de premis que s'ha efectuat avui diumenge per la tarda, ho hem celebrat amb el Manel amb una bona conversa i una bona cerveseta.

1 comentari:

CICLISMO NINJA ha dit...

A mí la de tus patas me gusta mucho-mucho. Si, lo mejor la cerveza al acabar. Lo importante es... estar vivo. Ya tengo pensada la del año q viene...