dijous, 12 de novembre del 2009

Resposta de la carta d'el Periodico

Avui, 10 dies després de la publicació al Periodico d'una carta d'un tal Sr. Medir on ens deixava als ciclistes per terra, han publicat la carta que els hi vaig enviar pentinant a aquest senyor ( ja sabeu el refrany popular que diu que de senyor i de porc se n'ha de venir de mena).
La veritat és que fa gràcia que et publiquin una carta de contesta, però la veritat és que estic una mica desabut ja que l'han retallat i li han tret cert sentit que jo donava a l'escrit, però serveixi per intentar defensar-nos de persones com aquestes.


2 comentaris:

Nello69 ha dit...

Com diuen per allà baix, i aprofitant que ahir era el dia, "a todo cerdo le llega su San Martín"; desitjo que ho llegeixi i li entri cagalera!!

CICLISMO NINJA ha dit...

Me parece ejemplar tu carta, ahora tiraré un poco de poca modestia pero siempre he pensado q cualquier persona q se entrena para subir un Tourmalet, un Tibidabo, Montserrat, una mracha de mountain bike, acabar una popular, una media maratón, ni te cuento la maratón!!! Todas esas personas, como tantos otros retos diarios me merecen el mayor de los respetos, es mas, cuando veo al Felipe, Sancho, Mateu... por citar un ejemplo de ciclistas con mas de 70 años!!! Siento tanta y tanta admiración q ante viento y marea, carreteras peligrosas ellos sigan saliendo, son y han sido muy buenos, en su tiempo eran auténticos cracks por eso, me siento de un tipo de élite, de los q la bicicleta la entienden como una forma de vida. Sé q hay q ser modesto pero cuando en lo mejor de la temporada te ves bajando puertos de mas de 2000 metros de altitud, me siento un ser especial.