dissabte, 19 de febrer del 2011

"Mas de lo mismo" o tornem-hi que no ha estat res

Amb aquest títol tant eloqüent intentaré explicar la sortida d'avui.
"Mas de lo mismo", per que em tornat afer la mateixa sortida del dissabte passat. Anada i tornada a la Riera, però amb la variant d'anar per la costa i tornar pel Pantà, igual també que el dissabte passat. Aquest començament de temporada no em sap greu fer i repetir aquests recorreguts, serveixen per anar agafant fondo per objectius i sortides properes.
El integrants del grup d'avui ha estat també similar a la sortida del dissabte, però hem tingut la visita de nouvinguts i de gent que feia temps que no sortia amb nosaltres.
Els de sempre érem en Rafa, Marín, Sisco, José Luis (que ja va venir dissabte passat) i jo.
El nouvingut ha esta el Carles, que s'ha cascat uns 80 km amb molt de merit. El que feia temps que no sortia era el David, que ha demostrat tenir un bon ritme i això que feia més de tres mesos que no sortia.




Però la cosa no acaba aquí. A l'alçada de Cunit em enganxat a un altre grup de Vilanova, en Mateu, Sancho, Vidal, Josep Maria, etc... i en José Antonio, ell ha fet després tota la volta amb nosaltres, d'entrada ens pensàvem que anava amb el grup de Vilanova, però també s'hi havia afegit, la seva intenció era anar amb els de la Cotesua, però no als ha trobat. Fins a la Riera em anat amb força ritme el Sisco, en José Antonio i jo, els altres ha vingut mes tranquils acompanyant als nousvinguts, que prou esforç han fet. La sorpresa ha estat a l'alçada de Torredembarra, ens hem trobat al Fran de Cubelles, del Bloc Retalls de mi..., ell anava a Tarragona i després ha passat per la Riera a esmorzar amb nosaltres, de tornada també ens ha acompanyat, ha estat una bona companyia.



A la tornada la cosa ha anat més o menys igual que l'anada, el José Luis, el José Antonio i jo hem decidit tornar pel pantà i allargar una mica més el recorregut i el ritme. La veritat que en José Antonio amb un puntet més que nosaltres ens ha fet patir a Clariana i al Corral d'en Milà (xatarrero segons el Tusinu) Total uns 90 km més al sac.

2 comentaris:

Fran ha dit...

Ha sido un placer la compañia.

.. me he olvidado hasta de "los capilares".

Unknown ha dit...

Soc el nouvingut, carles, felicitarte per el blog. He sobreviscut a la sortida, donar les gracies al Rafa, Marin, i al Xavi que se ens ha enganxat a l'alçada de roda. Que m'han anat marcant una bona pauta i consells per a la tornada amb exit.