dilluns, 18 de juny del 2007

TANDEM TOTAL


Una de les meves aficions és anar amb tàndem , fa uns quatre d'anys en vaig adquirir un de segona mà i realment varem quedar enganxats (la meva dona i jo) , ara fa cosa d'un parell d'anys varem comprar-ne un de nou a la casa Kinethic , és un tàndem de muntanya , però canviant pneumàtics és pot circular perfectament per la carretera , a quedat convertit en una màquina hibrida (carretera-muntanya) segons els nostres interessos i tipus de rutes que volem fer.
Fa dies cercant per internet hem vaig adonar que a l'estat espanyol no existeix gaire informació sobre aquest món , degut a aquesta mancança he creat un bloc anomenat TANDEM TOTAL , en ell intentaré aglutinar tota la informació que pugui recollir sobre el fenomen tàndem arreu , vídeos , rutes , fabricants , clubs , articles , experiències d'altres ciclistes , etc ...
Aquest blog ha estat creat amb data 08/06/07 i l'idioma escollit és el castellà , he decidit fer-ho amb aquest idioma per poder arribar a molta més gent , tant d'Espanya com d'America latina.