dissabte, 25 de setembre del 2010

Ombres

Dissabte matí, ja comença a fer fresca o potser la paraula hauria de ser fred, avui per la carretera ombrívola del Pantà en feia.
No he tingut valor per sortir amb el grup de la Cotesua, tot i la invitació d'en Manel i sabent que anaven cap a la Riera, però conec el ritme que posen i no és el meu.
He sortit amb el Rafa i en Marín, la veritat que m'hi trobo bé, el ritme potser em ve una mica curt per a mi, però no només de maxacar-se viu el ciclista, tenim bones converses i bon ambient. Potser lo ideal seria un grup que anés més al meu ritme, una cosa intermitja. Segons quins moments de la temporada estic millor o pitjor, per això moltes vegades surto sol, cosa que també em fa sentir molt bé.

Hem anat a pujar les Ventoses (Retall 2007).




Per la carretera del Pantà de Foix hem trobat a 3 ciclistes de Ribes que ens han acompanyat fins a Sant Jaume dels Domenys. El dia a part de fresquet a estat molt assolellat, lo que m'ha permès anar fent fotos dalt de la bici (com sempre) durant la pujada a les Ventoses, a l'arribar a casa mirant les fotos fetes he decidit posar Ombres al títol del Retall, potser també són les ombres que m'acompanyen en el meu nivell físic.
Hem tornat a Vilanova d'hora, cosa que m'ha permès acompanyar al Rafa fins a casa seva i anar per Sitges a pujar Vallpineda i tornar per Ribes, total 80 km.

2 comentaris:

CICLISMO NINJA I ha dit...

He visto al Rafa y ya me ha dicho q habeis subido las Ventosas, me alegro mucho, se ve el final del túnel y de la Cote, siempre hay grupetas por detrás y vamos hciendo, el ambiente es genial y de vez en cuando q te estiren del cuello no va mal. Hay momentos para todo, yo como tú voy variando para no encasillarme, me gusta todo. A ver una single speed, la Viatmin lleva un 36x16, como un 42x19, yo creo q os podría seguir pese a las ruedas, la probaré esta semana por los caminos de Gavà, ya te contaré.

Fran ha dit...

Tienes razón, encontrar una grupeta en una zona de nivel intermedio es dificil, supongo que es porque la gente tiende a irse a grupetas de más nivel, pero como bien dices no es plan de machacarse en cada salida.

un saludo.