dimarts, 3 de març del 2009

Per la tarda, tomb amb la híbrida.

Aquesta tarda he sortit a afer un tomb amb la bici híbrida (ciclocròs), he fet una mica de tot, asfalt, ciment i terra, sense passar per llocs complicats ja que no porto suspensió i els pneumàtics són de 32 de ciclocròs .
He sortit en direcció Solers per la recta que dona davant de la finca, carretera a la dreta fins el trencall de la Serra, cap a la dreta per ciment cap a Can Ramonet i a buscar les dures rampes que porten a dalt del Montgròs (358m) aquí al cim i estic una bona estona contemplant la vista que tinc, davant Vilanova i Sitges, una mica a l'esquerra Ribes i al meu darrera Canyelles i a la llunyania Montserrat, fins aquí dalt tenim des de Vilanova uns 10km.
Realment arribar aquí dalt val la pena per vàries coses, per l'esforç, la tranquil·litat i la vista, encara que avui el dia ha estat tapat.
Però lo que realment és horrible són les 8 antenes, les seves respectives casetes, una barraca de guaita semi abandonada i els pals amb diferent cablejat.
Estic a favor del progrés i entenc que tots volem tenir comunicacions, veure la tele o escoltar la ràdio, però potser ja és hora que d'una vegada tots aquests repetidors formin part d'una sola antena i que tot quedi unificat en una sola, d'aquesta manera la contaminació visual quedara reduïda. Recordo que fa uns anys és va parlar d'aquest tema, però de moment el cim del Montgròs continua ple de ferralla.

Be, després d'aquesta reflexió, torno avall i giro pel primer trencall a l'esquerra en busca de la urbanització Califòrnia, passo la carretera de Canyelles pel pont i empalmo amb l'altre urbanització de les Palmeres, passo per davant de la font de Can Ferrer de Llacunalba, tiro amunt en forta pujada per anar a buscar el final de l'asfalt i agafar la pista de terra que hem porta a davant mateix del Mas de l'Artís, avanço uns metres i giro a la dreta per pujar per ciment cap a les Mesquites i baixo cap a la pista de terra que hem porta a la Bassa en Creixell, giro a l'esquerra per passar més tard per davant la Masia en Cabanyes i d'aquí cap a casa.