dimecres, 6 de maig del 2009

Per dintre del Massís del Garraf amb btt

Tarda solejada, calor i btt, aquest podia ser el títol d'una pel·lícula, però ha estat el títol d'una sortida en solitari pel Garraf.
He sortit de Vilanova a quarts de quatre, he enfilat carretera fins a Puigmoltó, aquí he agafat el camí de l'esquerra que porta cap als "Viñedos" a Ribes, passo per la Masia de la Carretera i enfilo cap a la dura pujada per dintre de la urbanització de Mas Alba, aquí paro un moment a fer una foto a l'acabament d'un carril bici molt curiós. Agafo pista de terra i entro al Parc Natural pel camí de la Fita, passo pels Caçadors i hem dirigeixo cap a Jafre, més pujada i arribo a la Plana Novella, amb el seu Palau habitat pels Budistes. Aquí torno agafar asfalt de baixada, passo pel costat de la masia del Corral Nou, (per cert molt arreglada), a partir d'aquí la carretereta s'enfila molt, amb rampes de més del 18%, l'asfalt desapareix per convertir-se en ciment fins a arribar a dalt de Can Grau, aquí hi ha unes bones vistes de l'altre vessant del Massís, ja de cara a Olivella. Aquí comença una llarga baixada fins a Can Camps a tocar ja del poble d'Olivella. Trenco a l'esquerra per tornar a agafar pista de terra en forta pujada que hem porta a passar per dintre de les 4 cases d'Aliona, baixada i agafo la primera pista a la dreta abans d'arribar a dalt del 4 camins, baixo, pujo una mica i arribo a les primeres cases de la urbanització Can Pere de la Plana i tot seguit la de Can Lloses, aquí ja empalmo amb la carretera que hem porta a Ribes i d'aquí cap a casa, passant per Puigmoltó.

CICLISMO NINJA ha dit...

Bon recorregut per estirar les cames i alguna cossa mes!!! La BTT vinfra la possiblitat de mirarte el paisatge i gaudir de la muntanya. Aquet es l´equilibri del q parales oi? Sabiduria en estat pur. No sè per què no t ínviten a la Plana Novella el monjus tibetans a les donis unes classes de bicicleta curative i transcendental!!! La bicicleta ès un gran valor espiritual, sense dubtes.